Service Level Agreement
Wil je voorkomen dat de kwaliteit van de dienstverlening tegenvalt? Dan is het opstellen van een Service Level Agreement (SLA) een slimme zet. Met een SLA leggen beide partijen gedetailleerde afspraken vast over de geleverde diensten en de te behalen kwaliteit. Hierdoor weet de afnemer precies wat hij kan verwachten en kan de leverancier hierop worden afgerekend als hij niet aan de afspraken voldoet.
Ben je op zoek naar een service level agreement voorbeeld? Bij het opstellen van een SLA komen onderwerpen als de omschrijving van de dienst, levertijd, tarieven, meting van de dienst, rapportage en eventuele sancties bij het niet nakomen van afspraken aan bod. Dit geldt niet alleen voor ICT-dienstverlening, maar ook voor andere dienstverleningen.
Door het opstellen van een SLA worden beide partijen gedwongen om goed na te denken over bepaalde keuzes en werkzaamheden om de kwaliteit te waarborgen. Hiermee voorkom je discussies en weet je wat je aan elkaar hebt. Wil je een SLA opstellen? Dan is het belangrijk om hierbij rekening te houden met de specifieke behoeften en wensen van beide partijen.
Wil jij zekerheid hebben in niveaus van dienstverlening en kwaliteit?
Neem dan contact op met Britta van Bussel.
Britta van Bussel
''Naast de inhoudelijke kennis waren de prijs en flexibiliteit voor ons de redenen om voor Waterdicht te kiezen. De prijs / kwaliteit verhouding was voor Aud...
“Waterdicht is een betrouwbare organisatie, denken met je mee en zoeken naar een volledige service. Zowel voor het opstellen van een contract als het control...
"Super tevreden! Snelle intake, gedegen contract en prima prijs/kwaliteit. Persoonlijk en ook zakelijk."
"Waterdicht heeft ons vlot en deskundig geholpen bij het actualiseren van onze algemene voorwaarden. Zeker aan te bevelen!"
"Vanwege de uitgebreide expertise, goede service en persoonlijke klik met Waterdicht kunnen we snel schakelen wanneer de situatie daarom vraagt."
"Het contact met de partners gaf meteen het vertrouwen dat dit in goede handen was omdat ze direct in staat waren de kennis die ze hebben toe te passen."
...‘’Een persoonlijk en fijn contact. Vragen die we hadden werden snel en duidelijk afgehandeld zonder moeilijke taal te gebruiken, kortom een prettige ervaring...
"Waterdicht werkt snel, duidelijk en professioneel. De uitleg is in voor ons begrijpelijke taal, wat bij andere organisaties nog weleens anders is gebleken....
‘Juridische nazorg en up to date blijven is voor ons heel belangrijk. Bij Waterdicht snappen ze dit en zorgen ze hiervoor.’
“Waterdicht, het sprak mij direct aan, creatief en professioneel. Ik ben goed en snel geholpen met mijn vraag en in de toekomst weet ik bij wie ik wederom aa...
“Van intake tot realisatie van onze nieuwe terms & conditions ging snel met goed advies en resultaat naar wens.”
"Simpel, duidelijk en snel. Zoals het hoort. Zeer tevreden met de dienstverlening van Waterdicht!"
Michael Versluis (CEO...
"De transparante aanpak en goede adviezen maakt dat Waterdicht voor mij een duurzame partner is geworden, waar ik kan vertrouwen op een multidisciplinair tea...
"Creatieve concepten voorzien we altijd van een fijnscherpe onderbouwing. Daar houdt het niet op, want onze algemene voorwaarden en juridische details zijn m...
''De laagdrempelige en persoonlijke communicatie in combinatie met de krachtige expertise zorgden voor een hele fijne samenwerking. Alle documentatie voelt n...
“De juristen van Waterdicht maken complexe documenten begrijpelijk én leggen je uit hoe je ze kunt toepassen. Ze denken mee met op maat gemaakte wensen, reag...
“Mede door de snelheid en de goede communicatie mogen wij ons tevreden klant van Waterdicht noemen! Ook bij vragen zijn ze altijd bereid je te woord te staan...
"Waterdicht heeft Frankwatching geholpen met het up to date krijgen van onze algemene voorwaarden. Het contact was informeel en tegelijk ook professione...
“Waterdicht weet hun diepgaande juridische kennis ontzettend goed te vertalen naar begrijpelijke mensentaal voor ondernemers zoals mijzelf.”